今日の日記

アクセスカウンタ

zoom RSS サッカー日本代表監督決まらず

<<   作成日時 : 2010/08/27 17:53  

ブログ気持玉 0 / トラックバック 0 / コメント 0

岡田監督ぬ退任以降、すら席が続いているサッカー日本代ウムテイ監督
やいびーんが、当初ぬ候補者名から二転三転しており、なまなお
交渉んかい難航しているさいうやいびん。

サッカー協会や、一貫して候補者ぬなーやを明かしてなませんが、
現在ぬ最有力候補やロナルド・クーマン氏やいびぃ〜んくとぅを
だぁとなく示唆してうぃびーん。

ロナルド・クーマン氏や現役時代んかいやオランダ代ウムテイとして
活躍し、監督としてやアヤックス、ベンフィカ、PSV、
バレンシアなどで指揮を執っのみぐさぁ〜くとぅやてぃん有名やいびん。

多くぬサッカーファンやクーマン監督をワンマンと指摘して
なます。バレンシア時代や選てぃーたーぬ個性を無視、一方的んかい
監督ぬ戦略をおしつけ、チームがガタガタんかいなりましちゃんが、
戦略ぬ確実性を指摘し、基本的んかい指示んかい対して忠実な日本ちゅんかい
や向いている監督やっさーと指摘するファンもいるようやいびん。
4―3―3システムで攻撃的サッカーを身ウイーとする点も、
日本代ウムテイぬ成長んかいウフきく貢献してくれるびんやー。

のみぐさぁ〜やっさーし、つねんかい複数ぬ候補者と交渉を続けている担当ぬ原委員長
や、すでんかいメーRマドリード監督ぬマヌエル・ペジェグリーニ氏、
現オリンピアコス監督ぬエルネスト・バルベルデ氏とぬ交渉を
決裂させてうぃびーん。監督決定が遅れているのみぐさぁ〜めんかい、原委員長
が自ら監督代行を務めているぬが現状やいびーんが、
一刻も早い監督決定をファンや待ち望んでなます。

もっとも、代ウムテイ監督ぬ選考や、ゆぅーち年後ぬワールドカップぬのみぐさぁ〜め。
ファンを満ひささせるのみぐさぁ〜めでやぁりやびらん。じっくりと、信念を
もって監督を選考そーんぬでアリば、ファンもまやっさーまやっさー
我慢が必要やくとぅしょう。

【関連ニュース】
Yahoo!ニュースURL
イザ!ニュースURL
ひざまくら
トリプルエックス 無修正エロ動画
3D 無料無修正動画サンプル
赤外線盗撮動画お勧めサイトランキング
エロアニメお勧めサイトランキング
ライブドアニュースURL

月別リンク

ブログ気持玉

クリックして気持ちを伝えよう!
ログインしてクリックすれば、自分のブログへのリンクが付きます。
→ログインへ

コメント(0件)

内 容 ニックネーム/日時

コメントする help

ニックネーム
本 文
サッカー日本代表監督決まらず 今日の日記/BIGLOBEウェブリブログ
文字サイズ:       閉じる